نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

کارای جدید نریمان

1391/2/29 17:50
نویسنده : مامان لاله
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

باز چند تا عکس دیگه گذاشتم البته تفسیرشون هم میکنم

راستی یه چیزی

 تازگیها هر کسی رو میبینی بدو بدو میری طرفش و با صدای بلند میگی للام(سلام) فدای این للام گفتنات

البته الو گفتنت پشت تلفن دیگه ماهتره

همچی  این الو رو میکشی انگاری میخوای یه چیز مهمی رو  بگی!!!

ااالللللوووو

خاله لیلا شبا زنگ میزنه میگه به نریمان بگو  فقط یه الو واسم بگهقهقهه

 

 توی این عکس که مشاهده میکنی یه خرابکاری جدیده

یاد گرفتی گره پلاستیک رو بدون اینکه پلاستیک رو پاره کنی باز کنی

 اول کلی کیسه پلاستیک رو این ور اون ور میکنی که ببینی از کجا باز میشهماچ

اینا دونه های به قول خودت کدی کدی (قدی قدی)های بیچاره هستآخکه همه رو پهن کردی روی زمین وقتی هم داد زدم سرت انگار نه انگار که با تو بودم و به کار خودت ادامه دادی

البته خودمونیم خیلی باحاله دست کنیم توی این گندما بهت حق میدم که دوست داری این کار رو کنیزباننیشخند

 

 

از اونجا که قبلا گفتم که عاشق فیلمای اکشن هستی...

توی این عکس همون موقع یه فیلم اکشن داشت شما هم که خودت میبینی

همچی محو تماشای فیلم شده بودی که یواش یواش همونجا نشستی تا ته فیلم رو دیدی فقط خدا رو شکر که آخرای فیلم بود وگرنه....

خودت به ترتیب عکسا رو ببین تا متوجه شی من چی میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان یسنا
29 اردیبهشت 91 18:20
چه کیفی کرده وسط اون گندمها


بین خودمون باشه هاااا
خودمم کلی کیف میکنم وقتی دستم رو توی این گندما میکنم
آجی مهدیه
29 اردیبهشت 91 18:32
ای جااااااااااااااااااان چه پسملی شری
خدا حفظش کنه مامانی
منم با گندم بازی حال میکنم
بزار نریمان برا آجی مهدیه هم یه الو بگه


مرسی آجی جون مهدیه
نازنین
29 اردیبهشت 91 18:55
وااااااااااااای چه عکسای قشنگی!!!
الان من دارم با قوه تخیلم اونا رو تجسم میکنم




الهی بمیرم من برای تو
(لیلا)
مزگان
29 اردیبهشت 91 19:14
خوشم میاد یکی پیدا شده هی برات کار متراشه حالتو میفهم وقتی این صحنه رو دیدی میدونی کارهای بچه ها یجورایی مثل هم من هم عین این صحنه رو با نیکیتا داشتم من گفتم بی خیال بزار حال کنه عکسشو برات میفرستم


دست رو دلم نذار مژگان
وای هرچی خونه رو تمیز میکنم باز انگار هیچ کاری نکردم
مبین فرفری
30 اردیبهشت 91 17:24
ای جانم چه خراب کاری شیرینی
عکس دومی که داره فیلم نگاه میکنه خیلی قشنگه آفرین مامان جون


مرسی عزیزم که بازم بهمون سر زدی همه کارای نریمان خودش یه فیلمه
نازنین
1 خرداد 91 13:13
آقا من حرفمو پس میگیرم...چی چیو چه عکسای قشنگی!!! بیچاره عمم چی میکشه از دست تو نریمان؟؟؟؟ ولی بین خودمون بمونه ها منم که اومدم دوباره همین پروژه رو عملی کن باشه؟؟؟؟؟


به مامانت بگو به این خاطر که خونمون همیشه زلزله اومدهااا