نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

نیکیتا وقتی کوچک بود

1391/2/30 0:54
نویسنده : مامان لاله
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

خاله مژگان میگفت کارای این دختر خاله پسر خاله عین همه البته فکر کنم همه بچه ها همینن نریمان جان خودت قضاوت کن

این چند تا عکس از نیکیتا گذاشتم فکر کنم اینجا هم سن و سال هستید البته الان نیکیتا خانومی شده واسه خودش 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

نیکیتا وقتی کوچک بود 

 

از سمت چپ نیکا نیکیتا دختر خاله های آقا نریمان و دوستشون آیدا

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

وای که الان نیکا میگه آخه چرا از من عکس  نمیذاری خاله

 اینم دوتا عکس خوشکل از یه خانوم ماه به اسم نیکا

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

دوستتون دارم و بی صبرانه منتظرم که ٣٠ خرداد هرچه زودتر از راه برسه و  شما رو ببینم بعد از دوسال......

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مزگان
30 اردیبهشت 91 3:25
ممنون لاله جون با حال بود حتما بهشون نشون میدم.لاله میتونی یه قسمت از دیوار رو براش کاغذ یا مقوا بچسون بهش بگو فقط اونجاهارو نقاشی کنه البته محکم بگو


مژگان خانم این کار هم کردم بااجازتون کاغذا رو پاره میکنه میگه فقط دیوار البته الان یه مدتی میشه که دیگه این کار رو نمیکنه فکر کنم از سرش افتاده خدا بخواد
مامانی شیما وحدیث
30 اردیبهشت 91 17:03
سلام مامان لاله
ممنون عزیزم که سرزدی
دخترخاله های نریمان جون چقده نازبود .خدا حفظشون کنه .راستی مگه کجان ؟
منم شما رو بااجازه لینکیدم .
بووووووووووووووووووووس واسه نریمانی


سلام عزیزم
خواهرزاده های من آمریکا زندگی میکنن یعنی همونجا هم به دنیا اومدن
مرسی که بهمون سر زدیی
مبین فرفری
30 اردیبهشت 91 17:27
ای جانم چه دختر خاله نازی ماشالله


مرسی تو لطف داری
ثمین
30 اردیبهشت 91 19:00
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم
نازنین
1 خرداد 91 13:10
هورااااااااااااااااااااااااااااااا همه عکسا باز شدن!!!!!
مشالله نیکیتا و نریمان کلا تفاهمن....



اخیییییییییییی
همه نوه ها دست به دست هم جهت خراب کردن دنیاااا
نگین مامان رادین
2 خرداد 91 0:56
ایشاالله به سلامتی بیان و از نزدیک ببینیدشون ،از روی نریمان جون ببوسید