نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

تولدت مبارک عشق مامان

1391/11/28 0:37
نویسنده : مامان لاله
1,516 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

بعد از ماهها اومدم و آپ کردم

اونم اولین ساعات سومین سال میلادت

چشک به هم زدیم تو سه ساله شدی و این سه سال با همه سختی آسونی

تلخی و شیرینی گذشت.........

پسرک من کلی شیطون شدی

niniweblog.com

نمیدونم چی بنویسم بعد از مدتهاااااااا

فقط میتونم عکس بذارم

که خودش گویای همه چیزه

niniweblog.com

niniweblog.com

این یه سری از عکسا بود که نزده بودم

الان توی خواب ناز هستی چون ساعت00:28

28 بهمن 91 هست

قول میدم فردا که بیدار شدی عکسای جدیدی بندازم ازت و بذارم اینجا تا دوستای گل هم ببینن

در ضمن از همه دوستان عزیز که توی این مدت بازم ازمون حالی میپرسیدن ممنونم همتونو دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سودابه
28 بهمن 91 8:24
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارکاز طرف من و نوه های گلم محمد متین و محمد مانی
هیراد و عمه لیلاش
28 بهمن 91 9:51
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنید آرزومند آرزوهای شما عزیز دلم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله بشی گلم
خواهر فرناز
28 بهمن 91 10:24
سلام تولدتون مبارک الهی 120 ساله بشین گلم
مامان یسنا
28 بهمن 91 23:50
تولدت مبارک عزیز دل من.... چقدر خوشحالم که تو آخرین لحظه های روز تولدت رسیدم به خونه ات
مامانی شیما وحدیث
29 بهمن 91 19:14
سلام مامانی نریما ن خان شیطون وبامزه میبنم که تنتون به تن دوستای تنبلی مثل من خورده ودیر به دیر میان؟ واقعا عکسا گویای همه چیز بود که آقا نریمان ما هم شیطون تر هم یه خورده بزرگ ترو آقا تر شده ای خدا چه بامزه غذا خورده منم یه پست تولد اونم باتاخیر زدم تونستی حتما با آقانریمان به ماسربزن خوشحال میشیم
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:55
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
عمومحیط بان
12 فروردین 92 1:38
با سلام و آرزوی سلامتی واسه شما ونی نی نازتون در آستانه روز طبیعت 13 فروردین منتظر حضور و نظرتون تو وب نی نی های حافظ محیط زیست هستیم . با تشکر
مامان آرال
24 فروردین 92 1:18
سلام خیلی وقته نیستین مامان نریمان . تولد نریمان جون مبارک امیدوارم که همیشه شاد و خوشحال باشه
مامان آرال
21 اردیبهشت 92 18:20
تولدت مبارک نریمان جان
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
20 تیر 92 12:27
دوست بزرگوارمامان لاله دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد ونوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره ،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان "همکارافتخاری" ما را یاری فرمایید.
مامان رها
26 مرداد 92 8:57
سلام تولدت مبارک خاله جون با تاخیر فراوون قربونت برم تو هم به تولد رها بیا
مامان سما
18 شهریور 92 9:25
تولدت مبارک پسر گلم. مامانت برات وبلاگ خیلی قشنگی رو درست کرده. من با اجازتون وبلاگتون رو لایک کردم. خوشحال می شم یه سری هم به وبلاگ فرشته کوچولوی من بزنید.
محمد
27 مهر 92 21:47
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
دوست علی کوچولو
23 آبان 92 1:00
سلام...سلام... من دوستٍ علی کوچولو هستم... ازونجا که"علی" کوچوله و زود میخوابه گفت که من بگم علی دوس داره دوستاش زیادشن و خوشحال میشه که بهش سر بزنین...
اسماباژگون
24 آذر 92 12:41
سلام خدا براتون نگهش دارههه اگر دوست داشتید به اینجا سر بزنید: سایت داریوش فرضیایی(عموپورنگ) http://farziaee.ir/?page_id=5249
مامان صدرا
23 دی 92 22:04
نریمان عزیز تولدت مبارک واقعا خیلی دوست داشتنی هستی مامانی به وب گل پسر ما هم سر بزنید که خوشحال میشیم ونظر یادتون نره صدرا عشق ماما نفس بابا
گروه طراحی سیاه و سفید
28 بهمن 92 5:43
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم تخفیف ویژه فقط با 8 هزارتومان همه طراحی رو برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید
مامانی درسا
28 بهمن 92 19:09
تولدت مبارک عزیزم انشالله همیشه شاد و سلامت باشی
لیلا
19 آبان 93 12:05
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ هنری منم سری بزنی.