نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

تقدیم به همه پسر دارها

1394/3/17 1:58
نویسنده : مامان لاله
978 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر داشتن حس شیرینیه که من تجربه اش کردم و بارها خدا رو به خاطرش شکر میکنم....

دنیای معصوم وکودکانه اش به من که یک زن هستم حس آرامش عجیبی میده.... 

وقتی که از همه مرد های زندگیم نا امید میشم و به یه گوشه پناه میبرم، یه مرد کوچولو میاد پیشم که نه شوهرمه ، نه پدرمه، ونه برادرم. اون تنها عشق زندگی منه که بادستای کوچولوی مردونه اش موهام رو نوازش میکنه و برای اینکه غصه هام رو فراموش کنم، با صدای قشنگش توی گوشم میگه : مامان، امروز موهات چقدر قشنگ شده .......

وتوی اون ثانیه هاست که من اوج میگیرم وبا تنها عشق زندگیم از ته دل میخندم....

آره .....تنها عشق زندگی من اون چشمای قشنگ مردونه ست که با نگاهش فریاد میزنه :مامان عاشقتم........ومن با تمام پوست و گوشت و خونم عشقش رو احساس میکنم.....

 

عاشقتم نریمانم مرد کوچک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)