نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

بابائی دوست دارم

1391/3/15 14:44
نویسنده : مامان لاله
1,622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بابائی

بابائی اينا همش توی دل منه ولی مامانی مينويسه:

بابائی  وقتی تو هم مثل من نی نی ميشی و با من حرف ميزنی خيلی دوست دارم...


بابائی وقتی از سر کار خسته ميای خونه و ميگی:

 عمر من کجاست؟؟؟؟؟

خيلی دوست دارم...


بابائی وقتی هر روز و هر ساعت به خدا ميگی:

 خدايا از اينکه نريمان رو به ما دادی شکر...

خيلی دوست دارم...


بابائی وقتی ميخوام يه خرابکاری کنم و مامانی عصبانی ميشه!!! بعد ميای ميگی:

 بذار پسرم هر کاری دوست داره بکنه خيلی خيلی دوست دارم...

و ....

 بابائی مي‌خواهم وقتی قدم اندازه تو شد و بزرگ شدم مثل تو باشم ...


مثل بابائی خودم...


بابا فرزاد مهربون خودم


دوستت دارم بابائی خوبم....

روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان رها
17 خرداد 91 16:17
وای خاله قربون اون زبونت بشم
پیش ما هم بیا


مرسی خاله جونم ولی شما که آدرس نذاشتی
دوست دارم
مامان یسنا
18 خرداد 91 18:42
مزگان
19 خرداد 91 10:24
چه زبونی داره این فرفری مثل اینکه به مامانش رفته .نریمان عزیزم فقط 11 روزه دیگه مونده دوست دارم خوشکلم


سلام خاله جون خیلی منتظرم که بیاین خیلی خوشحالم
جابر حبیبی
19 خرداد 91 16:52
سلام خسته نباشید من جابر حبیبی هستم امیدوارم که در تمام کارهایتان موفق باشید. امیدوارم که در تمام مراحل زندگیت موفق باشی ممنون از نینی وبلاگ که برای همه ایرانیان این امکان را گذاشته است که خاطرات کودکانمان را در ان ثبت کنیم تا در اینده کودکان ما خاطرات خود را بخوانند و ... ما هم که دیدیم نینی وبلاگ بهترین امکانات را برای ما فراهم کرده است سعی بر ان کردیم که یک انجمن به نام نینی انجمن بزنیم تا شما در نینی انجمن سوالات خود را بپرسید و به گپ زدن با سایر نینی وبلاگی ها بپردازید.هر مشکلی که دارید را بپرسید و در نظر سنجی ها و مسابقات ما شرکت کنید.مطالب طنز و سرگرمی را ارسال یا مشاهده نمایید لطفا به نینی انجمن امده و عضو شوید و مطالب یا سئوالات خود را بپرسید ادرس نینی انجمن:http://ninianjoman.rozblog.com/Forum ولی در حال حاضر کمتر کسی نینی انجمن را می شناسد خواهش دیگر ما این است کهما را به دوستان خود معرفی کنید! لطفا برای حمایت از نینی انجمن کد زیر را دانلود کرده و در وبلاگ خود بزارید http://ninianjoman.rozup.ir/Pictures/ninianjoman. در ضمن به یک مدیر فعال نیاز داریم منترتون هستم
مامان رها
21 خرداد 91 7:04
خوشحالم که برنده مسابقه شدی ایشالله سایه بابایی همیشه بالای سرت باشه عزیز دلم من ادرس گذاشتم نمی دونم چرا باز نشده www.rahanazi.niniweblog.com
مامان رها
21 خرداد 91 15:30
سلام شما هم با افتخار لینک شدین چرا میگی برنده نشدیذ ؟؟؟؟
مامان رها
22 خرداد 91 9:47
عزیز دلم شما با اون نوشته های قشنگتون حتما برنده شدید ما که شما رو جز برنده ها حساب می کنیم قسمتتون بوده که اونجا تو ویترین هستید
مامان نيكا
22 خرداد 91 12:00
وای چه گل پسری دارین من چون دختر خودم فرفریه، علاقه ی عجیبی به فرفری ها دارم، از عکس توی ویترین اومدم اینجا ماشالله به پسرتون ببوسینش زیاد
نازبانو
22 خرداد 91 12:08
الااااااااااااااااهی بیشتر آرشیوشو دیدم خیلی ماهه از طرفه من یه بووووووس آبدار بهش بکنید
مامان رها
24 خرداد 91 14:40
سلام خوبی نریمانمون چطوره راستی داریم میر یم سفر دلمون براتون تنگ میشه بیا پیشمون
نگین مامان رادین
24 خرداد 91 15:36
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ -------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامي به لطافت عشق--------------------¤¤¤ _ ¤¤¤-----------پرواز را به خاطر بسپار پرنده مردني است---------- ¤¤¤ ¤¤¤---------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--به نام دوست که زندگي و زيبايي لايق اوست----------------- ¤¤¤ ¤¤¤------بي شک مرگ پايان کبوتر نيست----------------------------- ¤¤¤ ¤¤¤----------در اوج نياز و بي نيازي هيچگاه خدا رو از ياد مبر--------¤¤¤ ¤¤¤--او در همه لحظه ها در کنار توست کافيست صدايش بزني--¤¤¤ _¤¤¤-------------اوست که به هر چيزي حس بودن مي بخشد---¤¤¤ __¤¤¤------------------اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ --------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------سکوتم سرشار ز فرياد است--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------سرشار ز شکر و سپاس-------¤¤¤ _________¤¤¤------به کلبه تنهاي هام سر بزن-------¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤-----لبت خندون، دلت شاد---¤¤¤¤ _____________¤¤¤---------زندگي به کام------¤¤¤ ________________¤¤¤-دلت سر شار از-¤¤¤ ___________________¤¤عشق به خدا¤¤ ______________________¤¤¤¤¤¤¤ _______________________¤¤¤¤ __منتظر قدوم هميشه سبزتم__ ¤¤ ________مهرت پايدار________¤
مامان سانلی
25 خرداد 91 11:30
امیدوارم خدا همیشه همیشه بابایی رو سالم وسلامت وقوی و عاشق برای پسر گلش حفظ کنه. لاله جون خیلی قشنگ نوشتی توش پر از احساسه
الهام(گالری تاش)
26 خرداد 91 0:12
بسیار وبلاگ جالبی دارین خیلی لذت بردم امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید
الهه مامان یسنا
4 مرداد 91 1:45
اومدم فقط ژول انرژی بدم بلکه انرژی بگیری بیای بنویسی!! کجایی پس؟؟؟؟