نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

مادر

1391/2/22 16:08
نویسنده : مامان لاله
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر:


مادر يعني به تعداد همه روزهاي گذشته تو ، صبوري
مادر يعني به تعداد همه روزهاي آينده تو ، دلواپسي
مادر يعني به تعداد آرامش همه خوابهاي کودکانه تو، بيداري !
مادر يعني بهانه بوسيدن خستگي دستهايي که عمري به پاي باليدن تو چروک شد !
مادر يعني بهانه در آغوش کشيدن زني که نوازشگر همه سالهاي دلتنگي تو بود !
مادر يعني باز هم بهانه مادر گرفتن . . .

 

این روز زیبا بر همه مادران صبور مبارک


.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 برای  مادرانی که در آغوش خاک آرمیده اند

تو نيستي که ببيني
چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاري است
چگونه عکس تو در برق شيشه ها پيداست
چگونه جاي تو در جان زندگي سبز است
.
.
.
تو نيستي که ببيني
چگونه با ديوار
به مهرباني يک دوست از تو مي گويم
تو نيستي که ببيني چگونه از ديوار
جواب مي شنوم
تو نيستي که ببيني چگونه دور از تو
به روي هرچه در اين خانه ست
غبار سربي اندوه بال گسترده است
تو نيستي که ببيني دل رميده من
بجز تو ياد همه چيز را رها کرده است
غروب هاي غريب
در اين رواق نياز
پرنده ساکت و غمگين
ستاره بيمار است
دو چشم خسته من
در اين اميد عبث
دو شمع سوخته جان هميشه بيدار است
تو نيستي که ببيني...

تو نيستي که ببيني...

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

مادرم

13 سال است که این روز را با یک دسته گل زیبا  که با روبان سیاه تزیین شده بر سر مزار پاکت جشن میگیریم...

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان لنا
22 اردیبهشت 91 16:30
سلام خانمی .روزتون مبارک.خدارحمت کنه مادرتونو انشاا...سایه شما همیشه همیشه بالاسرگل پسرقندعسل باشه.دوستون داریم یه عالمه


ممنونم مامان لنا جون روز شما هم مبارک
خدا همه مادران عزیز رو در پناه خودش حفظ کنه
خاله
22 اردیبهشت 91 18:32
سلام.ان شاالله در کنار هم همیشه خوش باشید.چه کوچولوی خوشگلی.خدا حفظش کنه


ممنون خاله جون شما لطف دارید
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:05
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک



مرسی از این پیام زیبا روزت مبارک نگین جون
بهار(مامانی شهراد)
22 اردیبهشت 91 22:06
سلام عزیز دلم.درسته مادرت پیشت نیست اما میدونم همیشه یادش تو دلتهخدا همیشه سایه تورو رو سر گل پسرت نگه داره
مامان آرال
23 اردیبهشت 91 1:07
سلام عزیزم روزت مبارک


سلام مامان آرال خان
ممنونم روز شما هم مبارک
رادین عشق زندگی
23 اردیبهشت 91 12:55
وای چه نازی شما ماشالله پیش منم بیا اگه دلت میخواد باهام دوست شی بگو اسمتو ببرم تو لیست دوستای عزیزم



سلام رادین جون لینکتون کردم آدرس گذاشتم
روزتون هم مبارک
نگین مامان رادین
23 اردیبهشت 91 15:37
کردم از علم سوال می توانی آیا معنی مادر را بهر من شرح دهی گفت نی نی هرگز من برای این کار منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم قدرت شرح وبیان کم دارم ......................................... روزتان گلباران
رادین عشق زندگی
23 اردیبهشت 91 16:42
سلام نریمان جون منم شما لینک کردم روز شما هم مبارک مامانی نریمان جون
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 17:45
سلام عزیزم روزت مبارک
امید
24 اردیبهشت 91 16:07
سلام خاله
چه کردی با این پست...مامان همینطور داره گریه میکنه...


سلام خاله من و خاله لیلا هم گریه کردیم حسابی
زن داداش آرزو
25 اردیبهشت 91 11:03
سلام عزیزم
خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم ناراحت شدم حکمت خداست و شانس ما که از این نعمت بی بهره باشیم شایدم لیاقت داشتنشون رو نداشتیم نمیدونم...روحشون شاد باشه ما که هیچ وقت فراموششون نمیکنیم...


سلام آرزو جان
فکر نمیکردم تو هم واسم پیام بذاری خوشحالم کردی
خدا مامان خوب شما هم رحمت کنه منم همیشه به یادشونم
ممنونم که بهمون سر زدی
ارزو
26 اردیبهشت 91 14:43
خواهش میکنم ما همیشه به یاد شما هستیم و دوستون داریم... نریمان رو ببوس
مزگان
28 اردیبهشت 91 2:27
سلام
روز مادر کلی گریه کردم امروز هم با دبدین این متن واهنگ دیگه خودتون میدونید
خیلی قشنگه .دوستون دارم دلم براتون تنگ شده


سلام خواهر جان من نمی خواستم ناراحتتون کنم ولی چه میشه کرد