نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

کلمه جدید

1391/2/20 0:31
نویسنده : مامان لاله
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

از یکی دو  روز پیش تا حالا یه کلمه جدید یاد گرفتی بغل

وقتی یه کار بد میکنی من با صدای بلند و البته با عصبانیت میگم: لااله...عصبانی

شما هم انگار نه انگار که دارم دعوات میکنم با بیخیالی تکرار میکنی: میگی

لالالالالاهاز خود راضی

اونوقته که من میترکم از خندهخنده و با این کارم این مجال رو بهت میدم که کار بدت رو تکرار کنی!!!آخ

 اصلا نمیتونم جلو خودم رو بگیرمچشمک

همه کارهات خنده داره گلمماچ

 وقتی از دستت عصبانیم و میخوای از دلم درآری خودت رو پرت میکنی توی بغلمبغل به زور باهام کشتی میگیری آخه عشقت رو به هر کس میخوای بیان کنی باهاش کشتی میگیری تعجب

الان یک هفته ای میشه دیگه هوا خیلی گرم شده ولی هنوز شبها هوا فوق العاده خنک و مطبوعه

 بعضی از شبها عمه جون میاد دنبالمون و میریم پارک

آقا نریمان ما هم با آروین کلی بازی میکنه و آخر شب خسته و کوفته میایم خونه و اونوقت میخوابی تا مامانی با روغن پاهات رو ماساژ بده

چه حال میکنی تو!!!!!!!!!

یه روز مادر جون نماز میخوند آقا نریمان ما هم یه روسری پیچیدن دور خودشون و ایستادند کنار مادر جون هر کار اون کرد نریمان هم میکرد حتی باصدای یواش یه چیزایی رو آروم میگفتماچ

خداوندا این پسر  ما رو دریاب و خودت حفظش کن در پناهت

در این تصویر دوباره اثر هنری روی دیوار هویدا میباشد!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

امید
24 اردیبهشت 91 16:18
لالالالالاااااااااااااااااااااه...