نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

عکسهای آقا نریمان

1391/2/6 1:32
نویسنده : مامان لاله
2,684 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

توی این پست نمیخوام زیاد حرف بزنم فقط عکسات رو میذارم چون عکسا گویای همه چیزه

این جای اثر دست قشنگت روی دیوار آشپزخونه هست البته این رنگ قابل شستشو هستااااا!!!!

اون وسط مسطا هم دست خاله جونهخنده

 

 

آقا نریمان در حال غذا دادن به ماشااله خان

 

 

آقا نریمان و آروین جون

 پسر عمه فرناز

نریمانم در حال خوردن توت

 

 

اینم درخت شاه توت خونمونه که آروین ازش بالا رفته تا واست توت بچینه

 

 

قربون پسر مظلومم برم من

البته توی این عکس مظلوم نشون میدیچشمک

 

 

توت ها هنوز درست نرسیدن ولی خیلی خوشکله

 

 

دیگه خودت قضاوت کن

 

 

آهان!!!!!

 کیک این هفته

 

 

الهی بمیرم مامانی

 واسه این که چک آپ بشی بردمت آزمایش خون اینم جای آمپولهناراحت

هرکار کردم اجازه ندادی خونهایی که روی دستت خشک شده رو پاک کنم

آخه ترسیده شدی دیگه

 

 

اول فکر کردی مثل همیشه شمع روی کیک گذاشتم وقتی دیدی فشفشه هست قیافه ات اینطوری شد

 

 

کلی ذذذذووووق

 

 

راستی پسرم این عکسا هم توی عید گرفته بودم ازت

ولی با عرض معذرت یادم رفت بذارم توی وبلاگت

 شرمندهشرمنده

این عکس رو خودت از خودت انداختی

آخی ی ی ی ی

فدای این دستای تپلت بره مامان

 

 

هفتم یا هشتم فروردین بود که با دایی مجید اینا رفتیم پارک کلی هم با نگار بازی کردین شما

 

  بابایی و نریمان

محمد  پسر دایی مجید هم  گوشه سمت راست دیده میشه

چشمکچشمک

اونم با نگار سوار بود

اینم عشق پدری.....

 

 

اینم ١١ فروردین هست

همون روز بارون میومد وهوای خیلی خیلی زیبایی بود و البته یه کم هم سرد...

اینم هفت سین بزرگ شهره که کنارش ایستادی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

mojgan
5 اردیبهشت 91 4:41
سلام عزیزم خوبی نیکا ونیکی کلی ناراحت شدن تو امپول زدی .نیکا میگه خوشبحالت تو خرگوش داری ولی اسمش سخته میگه چون غذا زیاد میخوره بهش میگه اقا ماشالا .خوشحال شدم عکساتو دیدم در ضمن می خواستم برات از این رنگها بیارم مثل اینکه خودتون دارید به مامانت بگو ایران همه چیز داره اینقدر به خاله نگو اینو بیار اونو بیار


سلام خوبی مژگان جونم
تو چیکار داری که اینجا چی داره چی نداره
هرچی دوست داری بیار هه هه هه هه!!!!!!
ثمین
8 اردیبهشت 91 3:23
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
ثمین
9 اردیبهشت 91 18:21
سلام عزیزم لینک شدین! نریمان جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
مامان آرال
12 اردیبهشت 91 14:13
سلام مامان نریمان پسر تون خیلی نازه . ممنون که به وبلاگ پسر من سر زدین . با اجازه تون لینکتون کردم . راستی بگم من شیرازی ها رو خیلی دوست دارم چون چند تا دوست شیرازی دارم که واقعا مهربون و خوبن.
آرزوهای رنگی
13 اردیبهشت 91 7:18
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان رازروی عکسش بصورت سیاه قلم ویا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
بهار(مامانی شهراد)
17 اردیبهشت 91 0:15
سلام عزیزم ممنون که سر زدیماشالا گل پسرت خیلی ماههامیدوارم از این به بعد واسه هم دوسای خوبی بشیم
امید
24 اردیبهشت 91 16:25
بالاخره ما آق ماشالا رو دیدیمش...هه هه...
میگم هنوز توت دارین؟


آره بابا پر پر نریمان خیلی دوست داره هی میره حیاط میخوره
كاميار
14 خرداد 91 2:10
سلام كلابچتون خوشگله درضمن اول ازطرفم ببوسش بعدواسش اسفندتوت كن وبزن به تخته تازه يك سوال ماشنتون چيه؟حالافضولي نباشه اما اخه توش خيلي خوشگل بودوبعدش معلومه پولدارين چون خونه بزرگي دارين ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!