نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

to dear nikita

1391/1/21 13:08
نویسنده : مامان لاله
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٢١ فروردین١٣٩١ و ١٠ اپریل ٢٠١٢ هست

یه روز زیبا

چون خواهرزاده عزیز من تو این روز قشنگ چشمای قشنگش رو به دنیا باز کرد

 از اون روز ١١ سال میگذره ونیکیتای من واسه خودش خانومی شده

الان دوسال میشه که از نزدیک ندیدمت هر چند که عکسها و فیلمهات رو ایمیل میکنی واسم ولی دوست دارم بغلت کنم و ببوسمت

نمیدونی چقدر چشم به راهم و روزها رو میشمارم که خرداد از راه برسه و شما بیاین

 خیلی خیلی دوست دارم نیکیتای عزیزم

محصل

(از طرف خاله لیلا خاله لاله نریمان و هر کس که توی ایرانه و عاشق تو) 

 niniweblog.com 

 این عکسها رو ببین

 

یازده سال بعد.....

و تو یه خانوم خوشکل و ماه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نازنین
24 فروردین 91 22:05
سلام به نریمان عزیزم و البته نیکیتا جونم!! تولدت مبارک منم دلم برات خیلی خیلی تنگ شده ایشالله که هرچی زودتر بیای و منم کنکور کوفتی رو بدم و همدیگه رو ببینیم!!! چاکر آقا نریمانم هستیم
;کیانا
25 فروردین 91 1:15
نیکیتا دوست دارم
مژده
25 فروردین 91 1:56
نریمان عزیزم خیلی وقت هست نیمدی خونمون هر روز عکساتو با کیانا میبینیم لاله جون هر کاری کردم بخاطر عشقم بود ناراحت شدم لطف کن عکس من وکیانا ونریمان بزن کیانا خیلی دلش واسه تو ومامانت وخاله لیلا تنگ شده میخواد بیاد اونجا دوست دارم


کیانا و خاله مژده جونم
منم دلم تنگ شده واستون
ممنونم که به وبلاگم اومدین و نظر گذاشتین
وستون دارم یه دنیا
کیانا
25 فروردین 91 2:07
نریمان ممنون که تولدم تبریک گفتی منم تو رو خیلی دوست دارم وممنون که عکسامو زدی تو البوم خودت وبلاگت قشنگه کاشکی خاله لیلا برای منم درست میکرد راستی من فلوت میزنم وکم کم میرم مدرسه ان شاالاه تو هم زود بزرگ شی وبری مدرسه بوس بوس
نیکیتا
25 فروردین 91 6:59
سلام خاله لیلا و خاله لاله مرسی که منو سوپرایز کردید خیلی خوشحال شدم خیلی خیلی قشنگ بود حالا دیدم که چقدر بزرگ شدم. نریمان جون کیانا جون و نازنین خوشکل منم دلم براتون تنگ شده مرسی تولدم تبریک گفتید
مزگان
25 فروردین 91 7:10
لیلا جون ممنونم ازت خیلی جالب بود چقدر بزرگ شده ابن دختر ما .در ضمن نیکا کلی غر زده چرا هچکی برا من ایمل نمیده چرا به من کارت تولد نمیده خلاصه حسابی غرغر کرده



سلام خواهش میکنم عزیزم
نیکای عزیزم الهی قربونت برم
تولد شما که هنوز نیومده بعدشم تولد تو توی ایرانه
واسه تو هم سورپرایز دارم.......
کیانا
25 فروردین 91 15:37
ممنون ازشما من خاله هام وبچه های خاله رادوست دارم نیکیتا ونیکا منم بزرگ شدم بوس برای همگی شما
نازنین
25 فروردین 91 20:46
تولد نیکا با من اصلا غصه نخورید!!!!!!


اون که آآآآآررررره ه ه ه ه
میسپاریمش به تو !!!!!
مزگان
26 فروردین 91 9:15
نریمان جون مثل اینکه وبلاگت شده فیس بوک خانوادگی .نازنین جونم یه فمیلی فیس بوک درست کنه love u.......... لاله مرسی از کارت خیلی خوش بحالش شد


خواهش میکنم
نیکا جون امیدوارم دوستش داشته باشی
این و داشته باش تا بیای ایران
نازنین
26 فروردین 91 21:16
چاکر عمه مژده منم خیلی خوشبختم!!!!

محفل خانوادگیه خوش میگذره مگه بده؟؟؟ هر کدوم یه گوشه این دنیاییم ولی
پاتوقمون شده وبلاگ نریمان!!!!! منم که درس و کنکور ندارم نه اصلا!!!!!



ذقیقا منم موافقم
عجب جایی شده این وبلاگ نریمان
برو بچه بشین پای درس و مشقت
خیر سرت دو ماه دیگه کنکوره ه ه ه
(عمه جون لیلا)
نازنین
28 فروردین 91 23:02
عمه مژگان من فیس بوک ندارم کدوم عکسا رو میگی؟؟؟