نریماننریمان، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

نریمان دلیل زندگی بابا و مامان

بازم آب بازی و تولد

1390/12/10 16:18
نویسنده : مامان لاله
1,400 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

چند روز پست نذاشتم حالا میخوام درد دل کنم

niniweblog.com

niniweblog.com

چی بگم از دست شما آقا نریمان

که چند روزه کارت شده آب بازی توی این سرما

 تازه بعدشم که لباساتو در میارم که سرما نخوری دیگه لباس نمیپوشی و همین جور توی خونه میگردی  تا خوابت ببره و اونوقت توی خواب لباسات رو تنت کنم!!!

امروز هم ساعت ٦ صبح از خواب بیدار شدی!!!!!!!

آخه پسرم تو که میدونی من هیچوقت ساعت ٩ صبح هم بیدار نمیشم چه برسه به ٦ صبح

niniweblog.com

حالا این هیچی

من و خواب خوابی کشوندی توی آشپزخونه و دوباره آب بازی

 منم از سرما داشتم میلرزیدم همه شعله های گاز رو روشن کردم نمیدونم تو چرا اصلا سردت نمیشه!!!!!!!!!!!!

دوباره لخت شدی لباس نپوشیدی و روز از نو روزی از نو !!!ناراحت

خلاصه با خودم گفتم حالا که زود بیدار شدم بعد از چند ماه ببرمت مرکز بهداشت و مراقبتهات رو انجام بدیم آخه دفعه قبل از بس که گریه کردی اصلا نشد که وزنت کنننیشخند

خدا رو شکر همه چی خوب بود و طبیعی

 وزنت ٦٠٠/١١ و قدت ٨٩  سانت

یادم رفت بگم توی این هفته بازم تولد گرفتی واسه خودتهورا

قلب

niniweblog.com

اینم کیک تولد این هفته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

امید
11 اسفند 90 23:18
وای وای وای...کدوم بچه 6 صبح میره آب بازی،بگیر بخواب خو جگرکم ایشالا بشه یک و هشتاد و نه سانت
مامان لنا
6 اردیبهشت 91 15:22
سلام. سلام گل پسر آخی لناهم تویه مقطع زمانی انجوری بود ماله سنشه.هردفعه به یه کاری گیرمیداد.بزرگشده خوب شده . ماشاا... خیلی بانمکه موهاشم خیلی نازه.همیشه زیرسایه شماباشه


ممنونم لنا جونم که بهم سر زدی منم به وبلاگت میام وعکسای قشنگت رو میبینم